Kies voor de beste mediastrategie!

De media planner bepaalt de beste mediastrategie om de optimale verspreiding mogelijk te maken. Hij gaat eerst en vooral over tot een nauwkeurige analyse:

  • van de verschillende gebruikte media (pers, radio, affiches, televisie, bioscoop en internet)
  • van het te promoten product en de specifieke kenmerken ervan
  • van de publicitaire keuzes van de concurrenten
  • van de doelgroepen.

Op basis van deze essentiële informatie stelt hij het mediaplan op met:

  • de gekozen media
  • de dragers binnen elke mediacategorie
  • de frequentie en het formaat voor verspreiding op basis van de beschikbare budgetten
  • de kalender voor verspreiding
  • de wijze van evaluatie.

De pluspunten van Expansion

Op basis van een briefing met de context, de doelstellingen van uw campagne, uw doelgroepen, uw budget, de timing, ... kunnen onze experts verschillende mediastrategieën aanbevelen om uw kosten/contact te optimaliseren.

Uw garanties:
  • de keuze van de juiste media en dragers, op een 100% neutrale manier
  • de beste onderhandelde prijzen dankzij ons aankoopvolume
  • de optimale oplossing in termen van prijzen en plaatsing
  • tijdswinst: wij beheren alle contacten met de reclameregieën voor u
  • de opvolging en de controle van uw campagnes: bewijsstukken, facturen, ...

Verder:

Advies nodig voor uw reclamecampagne?

Contacteer onze experts!

5 goede redenen om een beroep te doen op een media planner

  • Uw media-investeringen optimaal benutten

  • Beschikken over de nodige gegevens om de waarde van een mediaruimte te beoordelen

  • Genieten van de doorgedreven kennis van alle media en hun specifieke eigenheid

  • Genieten van een voorbereiding voorafgaand aan de evaluatie van uw campagne

  • Beschikken over één contactpersoon voor de prijsaanvragen, de onderhandeling, het nemen van opties, de aankopen op het gebied van media, controle en reporting